SEO-content website Ekilibre

gezondheids- en wellnesscentrum

Over de klant

Ekilibre is een holistische wellness- en coachingpraktijk. Het doel van de praktijk is vrouwen – vooral mama’s van jonge kinderen en zwangere vrouwen – levensenergie én levenskracht (terug)geven zodat ze in evenwicht komen, zowel op mentaal en emotioneel als op lichamelijk vlak.

Doel van het project

Els kwam naar mij met een algemene vraag: ze wilde graag meer leuke klanten aantrekken, maar ze wist niet meteen hoe of wat. Na enkele gesprekken – eerst tijdens een netwerkwandeling waar we elkaar ontmoetten en later in een telefoongesprek – werd me duidelijk wat ze nodig had: een positioneringsoefening en nieuwe SEO-webteksten. Want het grootste probleem was dat haar aanbod zeer ruim was en dat er geen duidelijke rode draad of verhaal was. Nadien kon ze daarop verder bouwen en een socialmediacontentplan maken, marketingstrategieën toepassen om klanten aan te trekken, haar pitch bijsturen… Daar kon ik haar ook bij helpen.

HET RESULTAAT

We startten met een coachingsessie rond positionering (doelgroep, missie, USP’s, aanbod …), boodschap en verhaal, vervolgens schreef ik nieuwe SEO-content voor de home page, over ons pagina en de twee belangrijkste aanbodpagina’s (over de twee vormen van coaching). Nadien kreeg Els van mij ook nog een uitgebreid werkdocument met een reeks marketingstrategieën uit mijn schuif om een contentplan op uit te bouwen. Aangezien Els hier graag zelf mee aan de slag wilde, planden we hierrond geen tweede coachingsessie meer in. De website vind je hier: https://www.ekilibre-online.be. Haar reactie: “Chloë heeft voor mij een coachingsessie verzorgd om mijn aanbod, doelgroep en positionering helder te krijgen. Nadien heeft ze voor mij bepaalde pagina’s op mijn site herschreven. Ik was blij met haar teksten, maar zeker ook met haar scherpe vragen vooraf om alles helder te krijgen. Ze doet je nadenken over je visie, aanbod en doelgroep, op een toffe manier. Ik kreeg kort daarop bovendien een nieuwe aanmelding voor coaching, dus ik heb de indruk dat de nieuwe content me ook effectief nieuwe klanten oplevert.”