Jouw unieke Reis naar een bloeiende onderneming

Wil je graag de juiste en meer klanten aantrekken, en dit via acties die bij jou passen? Via mijn online 1-op-1-traject leer je hoe je een goedlopend bedrijf kunt uitbouwen via de juiste communicatie met je ideale klant!

JOUW UNIEKE REIS NAAR EEN BLOEIENDE ONDERNEMING

Wil je graag de juiste en meer klanten aantrekken, en dit via acties die bij jou passen? Via mijn online 1-op-1-traject leer je hoe je een goedlopend bedrijf kunt uitbouwen via de juiste communicatie met je ideale klant!

Ben je vol enthousiasme gestart, maar voel je nu wat onzekerheid? Zal het wel lukken? Wat werkt en wat niet (want er wordt zoveel gezegd over marketing…)? Waar zit mijn publiek? No worries! Ik schiet je te hulp. šŸ˜‰

Sinds 2017 werk ik in online marketing. Enkele jaren later richtte ik zelf twee bedrijven op. Op basis van al die kennis en ervaringen ontwikkelde ik een methode om beginnende ondernemers te helpen met het uitbouwen van een goedlopende business.

Een funnel, elke dag posten op social media of veel budget inzetten op adverteren, het hoeven niet per se de manieren te zijn waarop jij klanten kan en wilt aantrekken! Tijdens mijn traject leer je out-of-the-boxmarketingstrategieƫn die echt werken, snel resultaten opleveren en (vooral) bij jou passen.

Via mijn stappenplan leer je om een heldere visie te ontwikkelen, doelen te stellen Ʃn te plannen mƩt resultaat.

business coach gent foto

Na het programma...

Weet jij PERFECT waar je naartoe wilt met je bedrijf, wat maakt dat jouw motivatie verhoogt en je magnetisch wordt voor leuke klanten.

Zitten de fundamenten van je bedrijf goed, zoals je aanbod en doelgroep, Ć©n weet jij hoe je offline en online zichtbaarder kan worden via een strategie die goed aanvoelt en – ahum, eindelijk – werkt, zodat jij een stabiele maandomzet gaat draaien.

Ben je niet langer overweldigd door een onoverzichtelijke en ellenlange to-dolijst, maar weet je precies wat je wanneer moet doen, zodat je meer rust en balans gaat ervaren.

Kan je op enkele uurtjes tijd een actieplan uitwerken om x aantal klanten te scoren.

Weet jij hoe je je energie kan managen en je mindset kan controleren, zodat jij na je werk met een voldaan gevoel je laptop kan dichtklappen.

āœØ Tijdelijke actie āœØ

Op 21 februari 2023 word ik 33 jaar! Om dat te vieren heb ik een verjaardagsactie gelanceerd. Je krijgt daarbij ā‚¬ 497 korting op mijn traject Ć©n een dubbele garantie (omzet en betalende klanten).

Ik heb immers opnieuwĀ 3 plekjes vrij voor mijn 1-op-1-traject voor wie op 1 maart wilt starten!

Voor wie

Voor wie is het niet

“ChloĆ« geeft op een rustige manier en in mensentaal vele tips waarmee je meteen aan de slag kan gaan.”

~ Katrien (Wandel met Gevoel)

ā€œElke weerstand die ik in het begin ondervind, wordt op een of andere manier mijn werkpunt! Ik vind de krachten om ermee aan de slag te gaan! Ik leer gelijk alles ruimer te bekijkenā€¦ Je bent geweldig!ā€

~ F.B. (diƫtist)

Hoe pakken we dat aan?

In een korte introcall (halfuurtje) peil ik naar jouw verwachtingen, noden en wat je al geprobeerd hebt (zonder veel succes). Ik luister dus naar jouw verhaal.

Op basis van al deze input pas ik de modules van het programma aan.

Vervolgens starten we met de een-op-eensessies. Hieronder vind je wat precies inbegrepen is en de inhoud van de modules.

12 online een-op-eensessies (om de 2 weken)

In de online 1-op-1-sessies (via videocall) gaan we in op de opdrachten, brainstormen we samen, kan je vragen stellen en toon ik je een aantal dingen. De totale duur van een sessie is 1,5u.

De laatste sessie is een feedbacksessie van de laatste opdrachtenreeks. In die laatste sessie kan je bovendien ook nog vragen stellen over andere modules of zaken waar je mee vastloopt.

Online cursus (modules)

Je ontvangt deepdive-filmpjes waarin ik uitleg geef, alsook documenten en pdf’s met opdrachten. Dit wordt je bijbel (waarmee ik niets religieus of spiritueel bedoel šŸ˜‰)!Ā 

Ik plaats ze op Google Drive. Die kan je na afloop van het traject nog steeds raadplegen (gedurende 6 maanden). Zo kan je er altijd op terugvallen.

12 reeksen opdrachten

Bij elke module of sessie horen opdrachten. Denk aan je strategisch referentiekader uitwerken, je doelgroep, je doelen formuleren en meer.

De opdrachten staan telkens beschreven in documenten, die ik met jou deel via Google Drive. Je hebt telkens ca. 3 Ć  6u tijd nodig om de opdrachten te doen.

Templates, handleidingen, checklists en werkboeken

Je krijgt verschillende templates, handleidingen en checklists van mij, bv. voor je vision map, je salespagina en je lead magnet(s). Je krijgt ook werkboeken bv. om een actieplan uit te werken volgens een bepaalde verbindende strategie, voor je aanbod, doelgroep…

Feedback (doorlopend)

Je kan gedurende het volledige traject van 6 maanden op elk moment om feedback vragen, bv. op de content van je e-book, bepaalde socialmediaposts, een stukgelopen kennismakingsgesprek…

Krijg ik die vraag van jou via mail of tijdens een van onze gesprekken, dan kan je steeds rekenen op feedback binnen de week, tenzij tijdens verlof- of vakantieperiodes.

Online netwerkevents (2 sessies)

Om de 2 maanden organiseer ik informele netwerkmomenten (online, in groep) van 1,5u, waarin mijn cursisten en externe ondernemers kunnen connecten met elkaar, van elkaar kunnen leren, sparren rond bepaalde zaken waar ze op vastlopen… Dit is een mooie kans om te netwerken.

Er zijn 2 sessies inbegrepen in mijn programma. Nadien kan je aansluiten tegen betaling.

verjaardagsactie

Wat houdt mijn verjaardagsactie precies in?

* Een korting van 497 euro op het volledige traject, 8 dagen geldig, van 14 t.e.m. 22 februari.

* Voor wie op 1 maartĀ wilt starten met mijn traject.

* Dubbele garantie:Ā 

1Ā° Tijd: we gaan door tot jij je omzetdoel behaald hebt (wat we samen realistisch gaan bepalen).

2Ā° Klanten: we stoppen niet vooraleer jij betalende klanten hebt.

Modules

Klap de menu’s hieronder open om te ontdekken wat de verschillende modules van het traject inhouden.

Hou er bovendien rekening mee dat de inhoud en het verloop van de sessies aangepast of veranderd kunnen worden, afhankelijk van jouw specifieke noden. Het zou bv. zomaar kunnen dat we drie sessies aan energiemanagement besteden en slechts een sessie aan marketingkrijtlijnen.

In deze eerste module gaan we na wat jouw unieke missie (of roeping) is en wat op basis daarvan je droombedrijf is op dit moment. We gaan ook op zoek naar jouw unieke visie (je ‘one thing’) en wat zo typisch is voor jou (waarden, persoonlijkheid…). Dit alles wordt de basis van jouw personal brand. Mogelijk heb je daar een vrij goed beeld van of is dit omgekeerd nog vrij vaag. Hoe dan ook, we maken dit glashelder!

Waarom we hiermee starten? Omdat ik uit ervaring weet dat we anders verderop in het traject vastlopen. De focus van dit traject ligt immers op verbindende marketing, en dat begint bij verbinding maken met jezelf. Bovendien is personal branding de basis van elke krachtige communicatie die verkoopt.

We gaan hierin duiken via verschillende tools en vragenlijsten Ć©n een diepgaand gesprek, waarin ik ga schudden aan je waarheid.

Nadien gaan we ook een aantal visuals uitwerken, zoals je (nieuw of aangepast) logo en socialmediatemplates. Ik ga jou effectief tonen hoe je deze zelf maakt.

We gaan in deze module jouw marketingkrijtlijnen uitwerken, zoals je doelgroep, strategisch aanbod en je USP’s (unique selling points). We gaan daarnaast de prijs van je aanbod vastleggen.

Nadien gaan we samen kijken naar de basiscommunicatie van je aanbod, dus de teksten op je website, je profielbeschrijving op Instagram, je headline op LinkedIn, de inhoud van je e-book, enzovoort. Dit hangt natuurlijk af van de keuze die jij maakt op vlak van communicatiekanalen. Je krijgt hierbij templates en ik geef je ook feedback als een echte leerkracht. šŸ˜‰

Dit is een belangrijke module van het traject. Alles begint immers bij mindset, en omgekeerd kan je groei geblokkeerd worden door een belemmerende mindset.

In deze module – die voor een stuk een coachingsessie is – gaan we o.a. in op jouw (resterende) blokkerende overtuigingen of ā€˜limiting beliefsā€™, de kracht van meditatie en andere energiegevers, money mindset en hoe je komaf kan maken met uitstelgedrag en impostor syndrome. Daarnaast leer je alles over doelen stellen en doelen manifesteren.

Wil je balans en flow ervaren in je onderneming, dan is het belangrijk dat je je energie leert beheersen. In deze module ga ik je onder meer alles leren over consistentie inbouwen, wat ik graag ‘succes op automatische piloot’ noem, productiviteit, plannings- en communicatietools en -tips.

Daarnaast leer ik je hoe je een businessplan kan maken, gebaseerd op je marketingkrijtlijnen, -strategieƫn, communicatiekanalen en doelen. Je krijgt daarvoor een template van mij.

Opnieuw gaat het om suggesties en mogelijkheden, waarna jij zelf bepaalt wat voor jou het beste aanvoelt en het beste werkt.

Er bestaan heel wat verschillende strategieƫn die je kan toepassen. Ik laat je kennis maken met verschillende out-of-the-box mogelijkheden die gefocust zijn op verbinding, met jezelf en anderen. Ik leer je in deze module ook meer over verbindende sales, dus verkopen vanuit verbinding. Hierbinnen leg ik je talloze psychologische basisprincipes uit.

Denk aan out-of-the-box leadgeneratie, acties zoals slimme wedstrijden, netwerken op een efficiĆ«nte manier, een doordachte contentstrategie…

Na de opdrachten die horen bij de vorige module heb je bepaald welke verbindende, out-of-the-box marketingstrategieƫn jij binnenkort wilt gaan inzetten.

In deze module leg ik je haarfijn uit hoe jij je gekozen strategieĆ«n kunt gaan inzetten, afgestemd op jouw specifieke situatie.Ā 

* Ik geef je tientallen tips per strategie.

* Je krijgt een reeks templates, checklists en handleidingen per strategie, bv. voor de landingspagina van je gratis webinar, een template voor een promotiekalender voor de lancering van je tijdelijke actie, voorbeeldberichtjes om je te helpen om op een juiste manier in gesprek te gaan met je potentiĆ«le klant…

* Je leert verbindend schrijven op je focuskanalen: ik leg je de basics uit, geef je tips, hacks en meer.

* Je maakt kennis met enkele verbindende socialmediahacks.

* Je leert hoe je verbindende salescalls kan voeren, die je klanten opleveren.

* Je leert visuals inzetten voor verbindende sales.

De laatste sessie is een feedbacksessie, waarin we de opdrachten van de laatste sessie bespreken en je nog vragen kan stellen over alle modules en de bijbehorende opdrachten.

Praktisch

Het programma duurt 6 maanden.

De cursus is opgebouwd uit twaalf 1-op-1-sessies van telkens 1,5u, deepdivefilmpjes en documenten, waaronder templates en checklists. De sessies worden standaard om de twee weken ingepland.

De prijs voor mijn traject is ā‚¬ 2497 (excl. btw). Je kan dit bedrag betalen in max. 4 schijven (ā‚¬ 624,3 per schijf). De prijs blijft hoe dan ook hetzelfde, of je nu meteen het totaalbedrag stort of betaalt in meerdere schijven.

business coach foto

Veelgestelde vragen

Hieronder ontdek je antwoorden op enkele veelgestelde vragen over het traject.

Absoluut! Ik werk voor een stuk op maat en we gaan verder werken op wat je al hebt of kunt. En op dat vlak geldt: hoe meer er al is of staat, hoe beter. Het is dus helemaal OK en zelfs goed als jij al een website hebt, wat volgers op social media, een weggever zoals een e-book etc. Ook is het zo dat je in online trainingen vaak minder hands-on hulp krijgt en het meer gaat om algemene suggesties of tips, al dan niet met opdrachten. Bovendien word je niet opgevolgd door een coach of mentor en moet je daaromĀ meer discipline hebben om de cursus af te ronden. Om al die redenen lukt het vaak niet of moeilijk om er iets uit te halen. Een 1-op-1-traject kan jou helpen om effectief en snel aan de slag te gaan met de juiste strategieĆ«n, tips, acties…

Niet iedereen is klaar voor of heeft nood aan een volledig traject van 6 maanden. Wil je een bepaald thema of topic behandelen in enkele sessies? Dat kan ook. Je kan ervoor kiezen om een eenmalige losse sessie te boeken of pakketten van 3 tot 6 sessies (online, via videocall).Ā 

Mogelijke themaā€™s die behandeld kunnen worden zijn:

  • EfficiĆ«nt leren netwerken
  • Sales: hoe verkoop ik mijn aanbod?
  • E-mailmarketing: een funnel maken, knallende nieuwsbrieven schrijven, linken aan mijn websiteā€¦
  • Een socialmediastrategie uitwerken die klanten oplevert
  • Een online cursus uitwerken

Prijzen hangen af van het aantal sessies dat je boekt en het topic dat je wilt behandelen. Plan een kennismakingsgesprek als je hier graag eens over wilt sparren. Dan kijken we samen hoe we best kunnen samenwerken.

Ik werk al ca. 7 jaar in en voor uiteenlopende bedrijven, ondernemers en organisaties, bijvoorbeeld als communicatiemedewerker voor een ngo en als online media manager voor een digital publishing bedrijf. In sommige functies en projecten was er weinig budget en (toch) grote marketingtargets. Zo leerde ik wat werkt, wat efficiƫnt is en wat allemaal mogelijk is op vlak van sales en marketing. Ik heb dus een ruime ervaring die ik sinds enkele jaren inzet als businesscoach. Coaching zelf leerde ik via een online coachingcursus, met focus op communicatie en mindset, alsook zelfstudie en ervaring als coach. Bekijk mijn reviews gerust op de over mij pagina.

Er is een 1-op-1-sessie (videocall) om de twee weken. Daarnaast zijn er online modules (filmpjes, templates etc.) met opdrachten. Tussen de sessies heb je daarvoor ca. 3 Ć  6 u nodig. Hoelang je precies bezig bent met de opdrachten hangt af van persoon tot persoon en situatie tot situatie.

Doorgaans is het belangrijkste resultaat een bepaald omzetdoel behalen of een aantal (nieuwe) klanten. Daarnaast is ‘eindelijk’ een helder plan hebben en focus vinden iets wat vaak wordt genoemd als resultaat van mijn traject.

Dit kan, maar door de sessies meer te spreiden riskeer je (opnieuw) focus te verliezen. Bovendien is het goed voor je motivatie om regelmatig met mij te praten, omdat ik jouw stok achter de deur en persoonlijke motivator zal zijn gedurende de periode van het traject. šŸ™‚

Wil je graag kennismaken? Boek een videocall en dan kijken we even samen of dit programma iets voor jou is. Ik luister naar jouw verhaal en geef je meteen enkele gratis marketingtips.