Logo-ontwerp Super Last Minutes

een reiswebsite

Over de klant

Super Last Minutes is een reiswebsite, gericht om mensen te helpen bij het vinden van de beste (last minute) reisaanbiedingen, bijvoorbeeld van TUI, Thomas Cook en Neckermann. De website is eigendom van Volo Media, waar ik in 2018 en 2019 werkte als online media manager.

Doel van het project

Een van mijn verantwoordelijkheden als online media manager was grafisch ontwerp. Ik werd gevraagd om een laagdrempelig, commercieel en aantrekkelijk logo te ontwerpen.

HET RESULTAAT

Ik ontwierp een nieuw logo met een aantal herkenbare elementen, zoals een vliegtuig en een golvend blauw vlak, dat de zee of oceaan voorstelt. Ik koos ervoor om fel oranje en blauw te gebruiken, kleuren die typisch geassocieerd worden met het thema. Door illustraties te gebruiken en een eenvoudig basislogo te ontwerpen, slaagde ik erin om het logo te doen aansluiten bij de stijl van andere websites van Volo Media, die modern en speels is.